dean ikaa mira miyaa qiela zyla

Glitter Words

Wednesday, January 19, 2011

aku akan sgttt RINDU an DY !

dy ? spe dy ? dy insn prtme yg aku knl swktu brade d tmpt baru . sjak tu aku ngn dy ta pna brpish . ktowng brsme spnjang taon dgn suke n duke . taon ny , plajarn dy ta bpe okie . then dy ambik kptusn na pndah kedah ngn mak dy . ta pe la utk kbaekan dy jgk . na tao ta dy tu spe ? dy adalah Nabila Suhaila . ktewong da ngam gyle , shari dy ta dtg aku rsau sgt . p ny smue tok kbaekn dy aku redha , aku doa kan dy kt sne brjaye ngn cemerlang . amin . smue dy dpt lalui ngn tabah aku respek ngn dy . td dy ckp ngn aku about dy na pnda , p aku wt ta dga jee . sbb aku ta na nges dpn dy , aku ta na jd pnghlang utk dy . aku na dy brjaye ! spe yg ta syg kwn sey . dy prlukn mk dy . ngn dy kjap je aku leyh phm n slalu contact2 ngn dy .rindu ty ngn panggilan pinggu yg dy bg . hua !!! no more suare cartoon kt lam kelas ! ta de lagi owg yg aku na cri sb ta dtg . ta de lagi owg yg na mmkak ngn aku . nges ? nta la , susa utk aku tfsirkan . minah pink lam kelas kami
sygggg eyla sgt2 !!!!!!!

No comments: