dean ikaa mira miyaa qiela zyla

Glitter Words

Sunday, January 23, 2011

time for study !!

merentas dese dah abis ! yea ! p dy pnye sekse an tuhan je la yg tao da la time tu aku ngn demam . huhh , ptah semngat aku na lari . p nseb bek time aku smpai skola tu ad la 4 min . cgu bg mse lam 35 min jee . cpt gak aku lari an ? cpat la plk ! huhu . lao aku shat aku da bleyh brade d hdpn zyla . sad jee . huhh , pstu c miyaa ckp jee na dtg p harapan pnt jee aku tnggu , harapan . ckp na lari sme2 . hurm . habis je merents dese mse tu ingt an na lpak kt sp p ta jd coz tnggu pnye tnggu bas ta smpai2 smpai la da dkt kola 1 bru ad bas tu pn brhnty kt esso swoh aya ambik tros kple da skit gyle thap gban . cian kt "suami" aku tu . p dy ttp tmn an aku smpai la aya dy dtg . wlaupn uma ta jaoh p blek ttp asing2 . haha . smpai uma tros tydo . best plk la an . text ngn "suami"ku smpai kol 11 mlm bru tydo . ary ny brtungkus lumus aku mnyiapkn keje sej aku yg brlambak gyle tuu . da la mse ary jumaat tu bru msok klas da kne mara ngn cgu . waa . byang an la stu hary tu kne mara je ngn cgu . huhh . ap la mlang nye nseb PPN 5 an . huhh . na jd plajar yg bjaye kne la study an . hurm . lps ny plan smue study je . sakit kple aku . utk spm aku . redha je la . hihi . owg len bleyh ta kan aku ta bleyh kan  .=) tu lah prinsip aku .

No comments: