dean ikaa mira miyaa qiela zyla

Glitter Words

Tuesday, January 25, 2011

befday !!!


ptt nye ary nyy aku appy coz ary ny befday "A" , ktowg ingat an na smbut ramai2 p len yg jd . na d jdkn cite time ktong da smpai angsana ,kteowg da brkoba2 da ny , tbe2 ad lak yg wt hal , ad ke ptt dyowg ta ckp kt ktowg yg dyowg tunggu kt mcD yg ktowg pnt la tuggu . n ad lak kwn kteowg nyy "I" dy ckp dyowgsmue tnggu kt bwh , kte g la kt bwhkteowg ikot la cm owg bodoh an . last2 dyowg kt bwh . abis la c "A" tu mngamok kt ktowg p ta kt "Z" just for my husband n "AD"  aku ? sket aty lorh . ap ag na wt an . aku mngamok kang mmng jd tumouan kt stu free2 jee . aku cube kwl prasaan aku n pkr scare positive tgok ap dy wt . c "A" just mnx maaf kt "Z" jee p "I" still wt bodoh jee . time tu jam suda mnunjukkan pkul 5 ptg . ta kan ktowg na stay kt stu je . da la stu ary nyy kls aku asyik kne point jee , then my husband ag la cian dy . dy tnsyen sgt . lpas tu kne ag cm tu . aku mmng bleyh saba p ad batas nye . huhhh . ap jee la . ngn cgu kels ktowg da cm ta na tgo ktowg , peh mmng nseb la an . bulan ptme jee da cm nyy . saba jee la . ngn eyla na pindah !!!! woooo !!! bnyk tuuu ! help me !!! knp susa sngt ? ap yg "A" tu na ? an "Z" tu da ad time tu . npe ta dy jee yg kua o jln ng "Z" tu . ta yah smpai na libt an owg len aku da ajk pn da cukup bgos tao lao ta mmng befday kau ta kua pn ngn dy ! so bored with this person . yg c "I" tu lao usik aku mmng 6be 1 . pstu spanjang blek "AD" asyik mmbebel jee ! arh !!!! huhhhh . 


No comments: